SenseWare
Beursbanners & pop-up counter
Beursbanners & pop-up counter
28 september, 2020
SenseWare is een typisch Nederlands no-nonsense bedrijf gespecialiseerd in geavanceerde Zone-2 brandmelders voor diverse toepassingen. De Veenendaalse onderneming legde bij Studio Pothoff de opdracht neer om hun beurspresentatie te verzorgen.
Het logo van SenseWare – een grafische rode vlam die steeds kleiner wordt – bood enige houvast, verder lag het samensmeden van foto- en tekstelementen helemaal open. Wij ontwierpen deze vijf grootformaat rollup banners die tezamen, als je ze strak naast elkaar zet, één doorlopende wand vormen. Zo wordt de lezer eenvoudig en vanzelfsprekend door de productinformatie geleid en hoeft het personeel op de stand nauwelijks uit te leggen waar het over gaat.
Naast het ontwerp was Studio Pothoff verantwoordelijk voor de productie. Het ging hier niet om banners waar je eerst een kwartiertje mee moest vechten voordat je ze in elkaar gezet hebt – en dan nog vallen ze om – maar om hoogwaardig materiaal. Deze vijf levensgrote banners waren dan ook de eyecatchers op de beursstand van SenseWare.
Daarnaast vormde een pop-up desk een onderdeel van de beursstand. Eveneens helemaal in stijl en superstrak door middel van bedrukt pacedoek, met aan de zijkant foto’s van werkvelden waarin SenseWare actief is.
De corporate identity van SenseWare komt in alle uitingen naar voren: de huisstijl met de kleuren – rood, wit en grijs(tinten) – waarmee Studio Pothoff een aanvang maakte via de banners, is voor alle uitingen consequent doorgevoerd. Daardoor is het bedrijf telkens herkenbaar. Ook in Amerika en Azië. Zo kom je ons ook aan het andere eind van de wereld tegen!